Detail práce

Modelování spotřebitelského chování II

Autor: Mgr. Tomáš Honzák
Rok: 2004 - zimní
Vedoucí: doc. Ing. Tomáš Cahlík CSc.
Konzultant:
Typ práce: Diplomová
Hospodářská politika
Jazyk: Český
Stránky: 75
Ocenění:
Odkaz:
Abstrakt: Práce se zabývá modelování spotřebitelského chování na základě postkeynesiánské teorie spotřeby. Bezprostředně navazuje na diplomovou práci Honzákové Modelování spotřebitelského chování (2003), přebírá model spotřeby a rozšiřuje jej o další parametry, jako jsou daně, transfery a úspory. Dalším rozšířením je kompletní uzavření cyklu přidáním výrobního sektoru; výdaje spotřebitelů se stávají příjmy odvětví, ty jsou zdaněny a rozděleny zpět jako mzdy. Všechna rozšíření podrobně analyzujeme a diskutujeme jejich vliv na výsledek modelování.
Rozšířený model pak používáme k analýze spotřeby v české ekonomice a také k modelování konvergence struktury spotřeby v ČR ke spotřebě v Evropské Unii.
VO Laure de Batz

10

Březen

VO Laure de Batz

Březen 2021
poútstčtsone
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

Partneři

Deloitte

Sponzoři

CRIF
McKinsey
Patria Finance